جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۷:۱۲ ق.ظ

آشپزی، سبک زندگی،دانستنی ها

زندگی واقعا ساده است، ما اصرار داریم آن را پیچیده کنیم «کنفسیوس »

تعبیر خواب موش چیست؟ چرا دیدن موش در خواب نشانه خوبی نیست؟

  • ۲۲۵۱

اگر در خواب موش دیده اید و نگرانید که تعبیر آن چیست درست آمده اید، برای دانستن تعبیر دیدن موش در خواب تا انتهای این پست را مطالعه کنید زیرا تعبیر همه حالت هایی که ممکن است یک موش را در خواب دیده باشید را در این نوشته جمع آوری نموده ایم مانند خوردن موش، دیدن فضله موش، کشتن موش، موش سفید، موش سیاه و ....

موش ها حیوانات زبر و زرنگ و موذی هستند و برخی آن را نماد نجاست می دانند. اما تعبیر خواب موش چیست؟ اگر موشی را در خواب ببینیم نشانه خوبی است یا بد؟ با تعبیر خواب کامل موش با ما همراه باشید.

تعبیر خواب موش به صورت کامل

تعبیر خواب کلی موش

به طور کلی بسیاری از معبرین تعبیر خواب دیدن موش در خواب را به معنی زنی دزد و خیانتکار می دانند یا به عبارتی شخصی در زندگی شما وجود دارد که با شما روراست نیست و برخلاف چیزی که تظاهر می کند رفتار می کند. دیدن موش در خواب به این معنی است که فردی در زندگی و در نزدیکی شما وجود دارد که در حق شما دشمنی می کند و جواب خوبی های شما را با بدی می دهد.

کارل گوستا یونگ

چنین آمده که تعبیر خواب موش نشان دهنده ترس از یک موضوع بی اهمیت است که شما زیادی آن را بزرگ کرده اید و در واقع از چیزی ناراحتید که بی اهمیت است.

کتاب فرهنگ تفسیر رویا

تعبیر خواب موش این است که چیزهای تهدید آمیزی در زندگی شما در جریان هستند بدون آنکه چیستی آن‌ها واضح باشد، دیدن نیمه پنهان خود رویابین با دیگران، نیمه شریرانه طبیعت آدمی، آلودگی و ژولیدگی، زمان مانند موشی زندگی شما را می‌جود و می‌فرساید حتی می‌تواند بیانگر بخش‌های ناخوشایند زندگی رویابین باشد.

حضرت یوسف

دیدن موش در خواب نشانه جنگ زن است. دیدن موش در خواب نشانه دزدی است که از خانه او دزدی کرده است

آنلی بیتون 

اگه فردی خواب موش ببیند به این معنی است که آن فرد با اختلافات خانوادگی و بی وفایی دوستان خود مواجه خواهد شد و کارهایش وضعیت ناامید کننده و دلسردی خواهد داشت. و اگر آن فرد خواب ببیند که موش ها از او فرار می کنند علامت این است که تلاش های آن فرد بی ثمر خواهد بود.

تعبیر خواب موش در حالت های مختلف

تعبیر دیدن موش در خواب به صورت کلی را گفتیم اکنون کمی ریزتر به تعبیر خواب موش می پردازیم. به عنوان مثال ممکن است موشی را دنبال کردعه اید یا در حال خوردن موش هستید و یا موشی از لباس شما خارج می شود و می خواهید بدانید تعبیر آن چیست. در ادامه به تعبیر خواب موش در شرایط متفاوت خواهیم پرداخت.

تعبیر خواب موش مرده 

کارل گوستاو یونگ می‌گوید:

دیدن موش مرده در خوابتان بیانگر این است که به مسائل کوچک اجازه نمی‌دهید که شما را آزار دهد. شما به ترس هاتان اجازه نمی‌دهید که به چیزی که می‌خواهید راه یابند. تعبیر دیگر این است که موش مرده بیانگر این است که چیزی هست که شما برای مدت طولانی نادیده اش گرفته اید یا فراموشش کرده اید

ابن سیرین:

 تعبیر خواب موش مرده در غذا یا دیدن فضله موش یا مدفوع موش در خواب بیشتر مربوط به ارثی هست که به شما رسیده که حلال نیست

تعبیر خواب خوردن موش

کارل گوستاو یونگ می‌گوید:

اگر در خواب ببینید که در حال خوردن یک موش هستید تعبیر آن این است که وجدان شما از موضوعی در عذاب است و باید فکر به حال خود کنید تا از شر این عذاب وجدان خلاص شوید.

ابن سیرین:

 اگر دیدید در غذای شما موشی افتاده است یا در حال پختن موش هستید یا پخته شده است مالی به شما رسیده که حلال نیست . تعبیر خواب موش مرده در غذا یا دیدن فضله موش یا مدفوع موش در خواب بیشتر مربوط به ارثی هست که به شما رسیده که حلال نیست .

تعبیرخواب دنبال کردن موش

اگر در خواب ببینید که در حال تعقیب یک موش هستید تا آن را بگیرید به معنی اسن است که شما فرد مستقلی نیستید و اجازه می دهید که دیگران شما را با خود همراه کنند و به هرجا که می خواهند ببرند.

تعبیر دیدن موش در خانه چیست؟

مطیعی تهرانی

دیدن موش در خانه به معنی این است که زنی دزد یا پلید در خانه شما حضور دارد یا در آینده حضور پیدا خواهد کرد. اگر موش در اتاق شما باشد زنی دزد اهل خانه شماست که نباید به او اعتماد داشته باشید. اگر در خواب موشی از پاچه شلوار شما افتاد و گریخت و رفت زنی فاسد و فاجر را از خود می رانید و دور می‌کنید.

آنلی بیتون:

دیدن موش در خواب، نشانه روبرو شدن با اختلافات خانوادگی و بی وفایی دوستان است. کارها وضعیت دلسرد کننده ای خواهد داشت. بعضی گفته اند تعبیر خواب موش، زنی است که به ظاهر باحجاب می‌باشد ولی در باطن فاسق است.

تعبیر خواب فرار کردن موش

اگر خواب ببینید موش‌ها از شما فرار می‌کنند، نشانه آن است که تلاش‌های شما بی ثمر خواهد ماند.

اگر دختری خواب موش ببیند نشانه چیست؟

اگر دختری خواب موش ببیند، نشانه آن است که دشمنانی پنهان دارد که به او نیرنگ خواهند زد و او را فریب خواهد داد. اگر داخل لباس خود موش ببیند، علامت آن است که در اثر انجام دادن کاری رسوا خواهد شد.

 تعبیر خواب تله موش

یونگ می‌گوید: 

دیدن تله موش در خوابتان بیانگر این است که نیاز دارید محتاط‌تر باشید. به کسانی که زیادی می‌خواهند بهتان کمک کنند همیشه خوش بین نباشید. تعبیر دیگر این است که تله موش نمادی از نبوغ، بینش و خلاقیت است. شما نیاز دارید که به دنبال شیوه‌ی بهتری برای انجام چیزی باشید

تعبیر خواب کارگذاشتن تله موش

بیانگر این است که مخالفانتان را گول خواهید زد و از آن‌ها زرنگتر خواهید بود. خواب دیدن اینکه با تله موش، موش می‌گیرید بیانگر این است که از شما سو استفاده می‌شود.

تعبیر خواب موش رنگی

اگر در خواب ببینی موش‌های یک ‌رنگ بسیاری در خانه تو جمع شده‌اند، تعبیرش این است که به تعداد آن‌ها زن‌ها در خانه تو جمع می‌شوند. لوک اویتنهاو 

موش سفید: ازدواج موفق

اچ میلر مى‌گوید

دیدن موش سفید در خواب، نشانه‌ى نگرانى در انجام یکى از کارها مى‌باشد. اگر در خواب مشاهده کنید موش صحرایى گرفته‌اید، نشانه‌ى آن است که با یکى از دوستان خود دچار مشکل مى‌شوید.

 تعبیر خواب سوراخ موش و گرفتن موش

مطیعی تهرانی

اگر سوراخ موشی ببینید مالی از شما برده می‌شود که می دانید چه کسی برده ولی نمی‌توانید ثابت کنید که او ربوده و سارق مال شما یک زن خائن است.

لوک اویتنهاو

در درون یک تله موش: دشمن شکست خورده

جابر مغربی 

اگر در خواب ببینی موش گرفته‌ای، تعبیرش این است که با زنی فاسق ازدواج می‌کنی.

یونگ 

دیدن سوراخ موش در خوابتان بیانگر جنبه‌ی پنهان خودتان است که مشتاق نیستید تاییدش کرده یا با آن روبرو شوید. با وجود اینکه می‌دانید که خوب نیست که ازین مساله دوری کنید، به انجامش ادامه می‌دهد. اگر به آن رسیدگی نکنید از کنترلتان خارج می‌شود.

 تعبیر دیدن موش در رختخواب

جابر مغربی

اگر در خواب ببینی در رختخواب تو موش وجود دارد، تعبیرش این است که با زنی قصد فساد خواهی کرد. اگر ببینی رختخواب تو را موش جویده و سوراخ کرده است بین زن تو و شخص بد و نادرستی رابطه‌ای بوجود می‌آید و زن تو به فساد راضی می‌شود.

 تعبیر خواب خارج شدن موش از بدن

جابر مغربی

اگر زنی در خواب ببیند که از فرج او موش بیرون آمده است، صاحب فرزندی دختر که بدکردار است می‌شود.

ابن سیرین می‌گوید

اگر مردی در خواب ببیند که از آلت مردی او موش بیرون آمده است، صاحب فرزندی دختر که بدکردار است و هیچ خیری ندارد خواهد شد. ابراهیم کرمانی

اگر در خواب ببینی از گلوی تو موش بیرون آمده است، تعبیرش این است که صاحب فرزندی پسر می‌شوی. اگر ببینی از سوراخ بینی یا گوش یا مقعد تو موش بیرون آمده است صاحب فرزندی دختر که بدکردار است خواهی شد.

 تعبیر خواب خوردن موش

جابر مغربی

اگر ببینی گوشت موش را خورده‌ای مال و اموال زن بد و مفسدی را مصرف می‌کنی.

 تعبیر خواب کشتن موش

یونگ

خواب دیدن اینکه یک موش را می‌کشید یا به دام می‌اندازید بیانگر این است که دیگران از مسائل کوچک در زندگی شما، چیز بزرگی می‌سازند (از کاه کوه می‌سازند)

اچ میلر

کشتن موش کور در خواب، بیانگر ناراحتى و نگرانى است.

آنلی بیتون

کشتن موش در خواب، نشانه پیروزی بر دشمنان است.

آنلی بیتون

اگر شخصی خواب ببیند که موشی کوری را می کشد خواب او نشانه ناراحتی و نگرانی است.

تعبیر خواب پوشیدن لباس موش

ابراهیم کرمانی

اگر شخصی خواب ببیند که لباسی از پوست موش پوشیده است خواب او به معنی ازدواج با زنی بد و پلید است.

تعبیر خواب فضله موش

دقت کنید در بین حیوانات فقط به مدفوع موش و گنجشک فضله می گویند. اگر خواب ببیند که مشغول پاک کردن برنج هستید و فضله موش در آن دیدید نشانه این است که زنی به ما زیان خواهد رساند.

تعبیر خواب گاز گرفتن موش

تعبیر خواب گاز گرفتن موش چیست؟ گاز گرفتن موش تعبیر خوبی ندارد. نشانه بدشانسی و بداقبالی است. احتمال دارد افراد حسود و بدخوهی در اطراف شما باشند که قصد آسیب رساندن به شما را دارند.

تعبیر خواب ترسیدن از موش

اگر در خواب از موشی بترسید تعبیرش این است که از چیزی شرمنده هستید یا خجالت می کشید.

سعی کردیم تعبیر همه حالت هایی که ممکن است خواب موش ببینید را برای شما بیان کنیم. همان طور که دیدید تعبیر خواب موش چندان جالب نیست و چون معمولا موش حیوان دوست داشتنی نیست خواب آن نیز معمولا در شرایط خوبی دیده نمی شود اما به هر حال این نکته را در نظر بگیرید که ممکن است شما یک خواب آشفته دیده باشید که تعبیر خاصی ندارد.

  • تعبیرخواب من به کارل یونگ بیشتر شبیه آدم های به ظاهر خوب ولی حسود که از پیشرفتت جلوگیری وفتنه بپا می کنن.

    و ترسهایی که خودم این افراد مزاحم را شناختم ولی اجازه نمی دم کاری از پیش ببرن.دسیسه چینیشون که حرف نداره ان شاءالله هیچ وقت گرفتار آدمهای حسود نفهم و بد ذات خنگ نشید.

     

     

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

معرفی کوتاه

یک دانش مکانی برای نوشتن مطالب مفید

قوانین و مقررات

محتوای دلخواه شما

تماس با ما

  • تماس با نویسندگان یک دانش