جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۳:۳۹ ب.ظ

آشپزی، سبک زندگی،دانستنی ها

زندگی واقعا ساده است، ما اصرار داریم آن را پیچیده کنیم «کنفسیوس »

معرفی سایت تماشای انلاین فیلم و بررسی مزایا و معایب هرکدام

  • ۲۰۰۱

معرفی سایت تماشای انلاین فیلم تماشای آنلاین فیلم نسبت به دانلود فیلم دارای مزایا و برتری هایی است مانند نیاز به حجم اینترنت بسیار کمتر، انتخاب راحتتر فیلم و غیره که این مزایا باعث شده برخی تماشای آنلاین فیلم را به دانلود فیلم ترجیح دهند. اما از بین سایت های تماشای آنلاین فیلم بسیاری که وجود دارد کدام را انتخاب کنیم؟

بهترین سایتها برای دیدن انلاین فیلم

در ادامه بهترین سایتهای ایرانی برای دیدن انلاین فیلم را به شما معرفی می کنیم. قبل از معرفی این سایت ها اگر به دنبال بهترین سایت برای تماشای انلاین فیلم بدون سانسور هستید بهتر است بدانید سایت های ایرانی معتبر موظف به سانسور فیلم های خارجی هستند اما دارای مزایایی هستند که باعث می شود باز هم مخاطبان آن ها را انتخاب کنند مانند زیرنویس چسبیده یا دوبله زیبا به خصوص برای کارتون ها.

فیلیمو

یکی از معروفترین سایت های دیدن آنلاین فیلم فیلیمو است. هزینه اشتراک فیلیمو تقریبا بالاست و اگر مثلا در ماه تعداد کمی فیلم میبیند به صرفه نیست. علاوه بر این کیفیت فیلم های خارجی دوبله و سانسور شده در سایت فیلیمو بسیار پایین است. اما فیلیمو گزینه مناسبی برای تماشای آنلاین کارتون های دوبله شده است. یکی از مزایای فیلیمو برخورداری از محتوای مخصوص نابینایان و ناشنوایان است. همچنین آرشیو فیلیمو تقریبا کامل است و می توانید اکثر فیلم ها را در آن پیدا کنید. سرعت پخش خوبی دارد، دارای بخش نظرات و امتیازدهی است. دارای سیستم قفل کودک است.

نماوا

نماوا نیز یکی دیگر از سایت های تماشای آنلاین فیلم و سریال ایرانی و خارجی است و تقریبا شبیه به فیلیمو است. قبل از خرید اشتراک برای دیدن سریال یا فیلم مورد نظر در این سایت ها ابتدا مطمئن شوید که فیلم یا سریال مورد نظر در پلت فرم موجود است زیرا همه سریال ها ممکن است در یک وبسایت آنلاین فیلم وجود نداشته باشد. یکی از برتری های نماوا نسبت به فیلیمو این است که امکان خرید دو روزه برای امتحان وجود دارد. همچنین فیلم ها بر اساس بازیگران و کارگردان‌ ها دسته بندی شده اند. نقاط ضعف نماوا نیز مانند فیلیمو هزینه اشتراک بالا و فیلم های سانسور شده ضعیف است.

زینما

زینما یک شبکه نمایش خانگی و یک سایت تماشای آنلاین فیلم و سریال ایرانی و خارجی است که تقریبا تازه شروع به کار کرده و برای جذب مخاطبان دارای پخش انلاین فیلم رایگان است. یکی از نقاط قوت سایت زینما بخش بلاگ سایت زینما است که جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ایران و جهان را پوشش می دهد.

فیلم نت

فیلم نت نیز یک سایت آنلاین فیلم و سریال خارجی است که ظاهری جذاب و حرفه‌ای دارد اما نسبت به سایت های دیگر کمی با تاخیر به روز می شود. یکی از نقاط ضعف اصلی فیلم نت عدم پوشش سریال‌ ها و فیلم‌ های ایرانی است اما در عوض اگر فیلم مورد نظر شما را داشته باشد هزینه اشتراک آن کمتر است. یکی دیگر از نقاط قوت فیلم نت این است که می توانید فیلم ها را به صورت تکی خریداری نمایید.

دیگر سایت ها

  • کاناپه
  • لنز
  • اپیدو
  • تیوا
  • دیجیتون

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

معرفی کوتاه

یک دانش مکانی برای نوشتن مطالب مفید

قوانین و مقررات

محتوای دلخواه شما

تماس با ما

  • تماس با نویسندگان یک دانش