سه شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۸ ب.ظ

آشپزی، سبک زندگی،دانستنی ها

زندگی واقعا ساده است، ما اصرار داریم آن را پیچیده کنیم «کنفسیوس »

15 بهترین لپ تاپ های 2022: چه لپ تاپی بخرم؟

  • ۱۴۶۴

اینها بهترین لپ تاپ های 2022 ویندوز و اپل و هواوی هستند که ما تست و بررسی کرده ایم

فهرست مطالب بهترین لپ تاپ های 2022

  1. Huawei MateBook 14s (2021)
  2. Apple MacBook Air (2020) M1
  3. LG gram 17 (2021)
  4. Huawei MateBook 16s (2022)
  5. Dell XPS 15 9510 (late 2021)
  6. HP Envy 13 (2021)
  7. Samsung Galaxy Book Pro 360 (2021)
  8. Microsoft Surface Laptop 4
  9. Huawei MateBook X Pro (2021)
  10. LG Gram 16 (2022)
  11. Microsoft Surface Laptop Studio
  12. Asus ZenBook Duo UX482 (2021)
  13. Asus Zenbook 14 (UX3402)
  14. Microsoft Surface Laptop Go 2
  15. Asus TUF Gaming A15 (2022)

لپ‌تاپ‌ها تلاش‌های تبلت‌ها را برای تصاحب و باقی ماندن یکی از اجزای اصلی دنیای فناوری خنثی کرده‌اند، به‌ویژه در دوره جدید کار هیبریدی که توسط همه‌گیری ایجاد شده است. مقادیر تقریبا بی پایانی برای انتخاب با طیف پیچیده ای از مدل ها و مشخصات وجود دارد، بنابراین ما در اینجا بهترین ها را بررسی و رتبه بندی کرده ایم.

ما 15 مورد از بهترین لپ‌تاپ‌هایی را که می‌توانید در حال حاضر تهیه کنید، آزمایش کرده و رتبه‌بندی کرده‌ایم و به طور منظم تعداد بیشتری را اضافه می‌کنیم (و از شر مدل‌های قدیمی خلاص می‌شویم) - به محض اینکه بتوانیم آنها را تهیه کنیم، مدل‌های 2022 بیشتری وارد خواهند شد. خلاصه‌ای به همراه رتبه‌بندی متخصص ما و جایی که می‌توانید هر لپ‌تاپ را بخرید پیدا خواهید کرد، اما مطمئن شوید که برای جزئیات بیشتر روی هر بررسی کلیک کنید.

اگر هیچ یک از لپ‌تاپ‌هایی که در اینجا فهرست کرده‌ایم برای شما مناسب نیست، اجازه دهید شما را با دانشی که نیاز دارید برای کمک به انتخاب لپ‌تاپی که می‌خواهید بخرید، مسلح کنیم. در ادامه نمودار، توصیه‌های خرید گسترده‌ای پیدا خواهید کرد که همه چیز را از پردازنده مناسب گرفته تا میزان فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز و اینکه آیا باید به دنبال گزینه قابل حمل‌تری باشید یا خیر، را در بر می‌گیرد.

اگر ارزش نگرانی اصلی شماست، ما همچنین وب را برای معاملات لپ تاپ و بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت جست و جو کرده ایم.

بهترین لپ تاپ 2022 کدام است؟

Huawei MateBook 14s (2021) – به طور کلی بهترین

نکات مثبت:

برق و پورت های فراوان
کیبورد قاتل
نمایشگر 90 هرتزی
وب کم ثابت

نکات منفی:

طراحی ساده
Thunderbolt 4 فقط در SKU بالا
وب کم فقط 720p
Huawei MateBook 14 2021 یکی از بهترین لپ تاپ های هوآوی و به طور کلی یکی از بهترین لپ تاپ های 2022 است که در حال حاضر می‌توانید بخرید. ترکیبی عالی از عملکرد، طراحی و مقرون به صرفه بودن به این معنی است که توصیه آن آسان است، به خصوص با وجود وب کم در بالای صفحه به جای پنهان در صفحه کلید. حالت دوم تنها 720p است، اما یک حسگر IR مجزا به این معنی است که هنوز از قفل Windows Hello با چهره به عنوان جایگزینی برای حسگر اثر انگشت پشتیبانی می‌شود.

تقریباً در همه جاهای دیگر، 14s تقریباً در همه جاهای دیگر بسیار چشمگیر است. پردازنده‌های اینتل نسل یازدهم و حداکثر 16 گیگابایت رم به این معنی است که عملکرد عالی است، به شرطی که به دستگاهی برای بازی یا ویرایش ویدیوی 4K نیاز نداشته باشید.

از دیگر ویژگی‌های برجسته آن می‌توان به صفحه نمایش لمسی 2.5K با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز برای تصاویری روان اشاره کرد. همچنین انتخاب پورت مناسب، عمر باتری جامد و یکی از بهترین صفحه کلیدهایی که در هر لپ تاپ پیدا می کنید را دریافت می کنید. حتی یک شارژر سریع 90 واتی در جعبه وجود دارد.

شایان ذکر است که اکنون نسخه 2022 MateBook 14s وجود دارد، اما جدای از CPU های جدید اینتل، اساساً همان دستگاه است.

برای خواندن ویژگی های Huawei MateBook 14 2021 کلیک کنید.

Apple MacBook Air (M1) – بهترین مک بوک

نکات مثبت:

اجزای قدرتمند
عمر باتری طولانی
برنامه های iOS
منفی

پورت های بسیار محدود
عملکرد دریچه گاز
مک بوک ایر ممکن است تفاوتی با مدل قبلی خود نداشته باشد، اما آنچه در داخل آن وجود دارد مهم است.

چیپست 5 نانومتری M1 که در مقایسه با پردازنده 10 نانومتری اینتل که مدل‌های قبلی مک‌بوک ایر را تامین می‌کرد، به طرز چشمگیری سریع عمل می‌کند و ویرایش ویدیو و بازی‌های سبک را از طریق Apple Arcade بدون عرق کردن انجام می‌دهد.

این سریعتر از بسیاری از گزینه های ویندوز مبتنی بر اینتل است، و برای لپ تاپ فوق سبک سطح ابتدایی اپل بهترین هزینه را ارائه می دهد. همچنین جهش بزرگی در عمر باتری وجود دارد و صفحه‌کلید و صفحه‌کلید و صفحه‌نمایش صفحه‌نمایش درجه یک است.

این لپ‌تاپ بدون فن است که مزیت دویدن بی‌صدا را به ارمغان می‌آورد، اما همچنین به این معنی است که لپ‌تاپ عملکرد را کاهش می‌دهد تا همه چیز را خنک نگه دارد. اما این مشکلی نیست مگر اینکه برای ساعت ها برنامه بازی یا ویرایش ویدیو داشته باشید.

مک بوک ایر در حال حاضر به روز رسانی 2022 را دریافت کرده است، اما 200 دلار / 200 پوند گران تر از نسخه اصلی است و دارای یک بریدگی است. با تخفیف های مکرر، این مدل اصلی جایی است که بهترین ارزش را برای پول پیدا خواهید کرد.

LG Gram 17 (2021) – بهترین صفحه نمایش بزرگ

نکات مثبت:

دیوانه کننده سبک
عمر باتری خیره کننده
صفحه نمایش عالی
منفی

صفحه کلید اسفنجی
پاپ آپ های مک آفی
ما فکر نمی‌کردیم ال‌جی بتواند Gram 17 را خیلی بهتر بسازد، اما مدل 2021 واقعاً آن را ثابت کرده است.

این یک شگفت‌انگیز مهندسی سبک است، اما ال‌جی اکنون مشکلات اصلی ما را با مدل 2020 بهبود بخشیده است - یعنی بلندگوها و پد لمسی. اصلاحات طراحی به این معنی است که Gram 17 بهتر از همیشه به نظر می رسد، در حالی که عملکرد تراشه های نسل یازدهم اینتل چشمگیر است.

اما در یک لپ تاپ 17 اینچی که تنها 1.35 کیلوگرم وزن دارد، داشتن چنین عمر باتری فوق العاده شگفت انگیزی است. در اینجا تعداد زیادی پورت برای اکثر افراد وجود دارد (از جمله Thunderbolt 4)، به علاوه بلندگوهای بالاتر از حد متوسط ​​و یک صفحه نمایش عالی، اگرچه دومی صفحه نمایش لمسی نیست.

اگر بتوانید فراتر از یک صفحه کلید اسفنجی و قیمت نسبتاً بالا نگاه کنید، Gram 17 لپ تاپ بزرگی است که می توانید شکست دهید. وجود دارد

نسخه 2022 است، اما CPU های جدید و گزینه ای برای GPU گسسته تنها ارتقاء واقعی هستند.

Huawei MateBook 16s (2022) – بهترین 16 اینچی

نکات مثبت:

نمایشگر فوق العاده
شارژ سریع
تعداد زیادی پورت
عملکرد جامد
منفی

بدون GPU گسسته
بدون NumPad
می تواند گران شود
اگر به طور خاص به دنبال یک لپ‌تاپ 16 اینچی هستید، در سال 2022 انتخاب‌های بیشتری نسبت به همیشه وجود دارد. اما MateBook 16s جدید، تقریباً در همه بخش‌های کلیدی عملکرد خوبی دارد. عملکرد پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل، به‌ویژه زمانی که در کنار صفحه نمایش بزرگ و زیبای لمسی استفاده می‌شوند، بسیار خوب است.

از دیگر ویژگی های برجسته آن می توان به باتری سخاوتمندانه 84 وات ساعتی با شارژ سریع چشمگیر، در کنار طیف متنوعی از پورت ها و طراحی ممتاز برند هوآوی اشاره کرد.

بزرگ، حجیم است و هیچ پردازنده گرافیکی مجزایی وجود ندارد، اما اگر بتوانید فراتر از این موارد نگاه کنید، MateBook 16s می تواند برای شما مناسب باشد.

Dell XPS 15 (اواخر 2021) – بهترین 15 اینچ

نکات مثبت:

قدرت فراوان
صفحه نمایش چشمگیر
کیبورد عالی
طراحی قوی
منفی

گران
عمر باتری متوسط
فقط USB-C
High Delta E
Dell XPS 15 یکی از خوش‌نظرترین لپ‌تاپ‌های تجاری موجود در بازار است، به لطف پوشش آلومینیومی و فیبر کربنی.

این لپ‌تاپ در بسیاری از زمینه‌های دیگر نیز عالی است: پردازنده Core i7-11800H آن بسیار سریع است، در حالی که لپ‌تاپ دارای فضای ذخیره‌سازی فراوان و صفحه کلید عالی است.

نمایشگر 15 اینچی پر جنب و جوش و استفاده از آن لذت بخش است، به خصوص زمانی که با بلندگوهای عالی ترکیب شود. همچنین از قدرت باتری برای مدیریت یک روز کاری در اکثر سناریوها برخوردار است.

اگرچه دستگاه های XPS هرگز ارزان نیستند و 9510 کامل نیست. اگر دقت رنگ اولویت اصلی است، می‌خواهید جای دیگری را جستجو کنید، و می‌توانید عمر باتری بهتر و انتخاب گسترده‌تری از پورت‌ها را در جای دیگری پیدا کنید.

HP Envy 13 (2021) – Core i5 با ارزش عالی

نکات مثبت:

نمایشگر عالی
سرعت و باتری ثابت
طراحی شیک
صفحه کلید بی صدا

نکات منفی:

بدون HDMI یا Thunderbolt
مدل گران قیمت i7
ترک پد ناامید کننده
HP Envy 13 مناسب به نظر می‌رسد، صفحه‌نمایش فوق‌العاده‌ای دارد و قدرت محاسباتی روزانه بسیار خوبی در قالب Core i5 خود دارد. همچنین صفحه کلید محکم و عمر باتری خوبی دارد. از بسیاری جهات، این یک دستگاه فوق العاده قابل حمل روزمره است.

لپ‌تاپ اصلی HP برای سال‌ها مورد علاقه ما بوده است، اما مدل 2021 افت کرده است و مدل 2020 اکنون به سختی پیدا می‌شود.

این لپ‌تاپ هنوز هم لپ‌تاپ خوبی است و با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می‌شود، مگر اینکه به i7 SKU نگاه کنید و ممکن است از نبود HDMI و Thunderbolt نیز لذت نبرید. می‌توانید طرح‌های محکم‌تر را در جاهای دیگر پیدا کنید و ترک‌پدهای بهتری نیز پیدا کنید.

Samsung Galaxy Book Pro 360 – بهترین قابلیت تبدیل

نکات مثبت:

عملکرد جامد
پشتیبانی از S-Pen
عمر باتری عالی
5G اختیاری

نکات منفی:

گران
بدون GPU اختصاصی
صفحه نمایش می تواند روشن تر باشد
سامسونگ از زمان بازگشت به بازار لپ‌تاپ به تولید لپ‌تاپ‌های تبدیل‌پذیر 2 در 1 عالی ادامه می‌دهد و این لپ‌تاپ مورد علاقه جدید ماست، حتی اگر گلکسی بوک فلکس 2 هنوز یک گزینه عالی است.

صفحه نمایش می تواند کمی روشن تر باشد و کارت گرافیک اختصاصی در اینجا وجود ندارد، اما طراحی عالی و پشتیبانی از قلم، Book Pro 360 را به یک دستگاه همه کاره تبدیل می کند که با طیف گسترده ای از کارهای معمولی و خلاقانه کنار می آید.

عملکرد هنوز هم خوب است، عمر باتری فوق‌العاده است و حتی در صورت نیاز می‌توانید داده تلفن همراه 5G را انتخاب کنید. یک Galaxy Book 2 Pro 360 جدیدتر اکنون در دسترس است، در حالی که اگر به دنبال گزینه مقرون به صرفه تری هستید، نسخه معمولی Book 2 360 ارزش آن را دارد.

Microsoft Surface Laptop 4 – بهترین کیفیت ساخت

نکات مثبت:

نمایشگر عالی
عملکرد جامد
عمر باتری عالی

نکات منفی:

طرفداران پر سر و صدا
پورت های محدود
مشخصات بالا گران قیمت
در اینجا بیشتر مشابه مایکروسافت است و در حالی که طراحی ممکن است با یک تازه‌سازی انجام شود، سرفیس لپ‌تاپ 4 یکی دیگر از نوت‌بوک‌های همه جانبه عالی است که برای بسیاری از کاربران مختلف مناسب است.

فن ها می توانند کمی بلند باشند، اما عملکرد تراشه های AMD یا Intel قوی است و عمر باتری نیز قوی است. یک صفحه نمایش رده بالا و یک صفحه کلید زیبا تجربه ای راحت را برای شما به ارمغان می آورد.

با این حال، مدل‌های سطح بالا بسیار گران هستند و ما می‌خواهیم گزینه‌هایی مانند پنل OLED و اتصال LTE اختیاری را ببینیم.

Huawei MateBook X Pro (2021) – بهترین صفحه کلید و ترک پد

نکات مثبت:

عملکرد عالی
طراحی صاف
ترک پد عالی

نکات منفی:

عمر باتری کمتر از حد متوسط
بدون گزینه GPU گسسته
وب کم صفحه کلید ناجور
طراحی پس از چهار سال کمی خسته می‌شود، مخصوصاً محل قرارگیری وب‌کم زمانی که تماس ویدیویی مهم‌تر از همیشه است، اما X Pro هنوز هم شیک به نظر می‌رسد و کیفیت ساخت عالی دارد.

عمر باتری بهتر را می توان در جاهای دیگر پیدا کرد و lon وجود ندارد

نسخه 2022 است، اما CPU های جدید و گزینه ای برای GPU گسسته تنها ارتقاء واقعی هستند.

Huawei MateBook 16s (2022) – بهترین 16 اینچی

نکات مثبت:

نمایشگر فوق العاده
شارژ سریع
تعداد زیادی پورت
عملکرد جامد

نکات منفی:

بدون GPU گسسته
بدون NumPad
می تواند گران شود
اگر به طور خاص به دنبال یک لپ‌تاپ 16 اینچی هستید، در سال 2022 انتخاب‌های بیشتری نسبت به همیشه وجود دارد. اما MateBook 16s جدید، تقریباً در همه بخش‌های کلیدی عملکرد خوبی دارد. عملکرد پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل، به‌ویژه زمانی که در کنار صفحه نمایش بزرگ و زیبای لمسی استفاده می‌شوند، بسیار خوب است.

از دیگر ویژگی های برجسته آن می توان به باتری سخاوتمندانه 84 وات ساعتی با شارژ سریع چشمگیر، در کنار طیف متنوعی از پورت ها و طراحی ممتاز برند هوآوی اشاره کرد.

بزرگ، حجیم است و هیچ پردازنده گرافیکی مجزایی وجود ندارد، اما اگر بتوانید فراتر از این موارد نگاه کنید، MateBook 16s می تواند برای شما مناسب باشد.

Dell XPS 15 (اواخر 2021) – بهترین 15 اینچ

نکات مثبت:

قدرت فراوان
صفحه نمایش چشمگیر
کیبورد عالی
طراحی قوی

نکات منفی:

گران
عمر باتری متوسط
فقط USB-C
High Delta E
Dell XPS 15 یکی از خوش‌نظرترین لپ‌تاپ‌های تجاری موجود در بازار است، به لطف پوشش آلومینیومی و فیبر کربنی.

این لپ‌تاپ در بسیاری از زمینه‌های دیگر نیز عالی است: پردازنده Core i7-11800H آن بسیار سریع است، در حالی که لپ‌تاپ دارای فضای ذخیره‌سازی فراوان و صفحه کلید عالی است.

نمایشگر 15 اینچی پر جنب و جوش و استفاده از آن لذت بخش است، به خصوص زمانی که با بلندگوهای عالی ترکیب شود. همچنین از قدرت باتری برای مدیریت یک روز کاری در اکثر سناریوها برخوردار است.

اگرچه دستگاه های XPS هرگز ارزان نیستند و 9510 کامل نیست. اگر دقت رنگ اولویت اصلی است، می‌خواهید جای دیگری را جستجو کنید، و می‌توانید عمر باتری بهتر و انتخاب گسترده‌تری از پورت‌ها را در جای دیگری پیدا کنید.

HP Envy 13 (2021) – Core i5 با ارزش عالی

نکات مثبت:

نمایشگر عالی
سرعت و باتری ثابت
طراحی شیک
صفحه کلید بی صدا

نکات منفی:

بدون HDMI یا Thunderbolt
مدل گران قیمت i7
ترک پد ناامید کننده
HP Envy 13 مناسب به نظر می‌رسد، صفحه‌نمایش فوق‌العاده‌ای دارد و قدرت محاسباتی روزانه بسیار خوبی در قالب Core i5 خود دارد. همچنین صفحه کلید محکم و عمر باتری خوبی دارد. از بسیاری جهات، این یک دستگاه فوق العاده قابل حمل روزمره است.

لپ‌تاپ اصلی HP برای سال‌ها مورد علاقه ما بوده است، اما مدل 2021 افت کرده است و مدل 2020 اکنون به سختی پیدا می‌شود.

این لپ‌تاپ هنوز هم لپ‌تاپ خوبی است و با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می‌شود، مگر اینکه به i7 SKU نگاه کنید و ممکن است از نبود HDMI و Thunderbolt نیز لذت نبرید. می‌توانید طرح‌های محکم‌تر را در جاهای دیگر پیدا کنید و ترک‌پدهای بهتری نیز پیدا کنید.

Samsung Galaxy Book Pro 360 – بهترین قابلیت تبدیل

نکات مثبت:

عملکرد جامد
پشتیبانی از S-Pen
عمر باتری عالی
5G اختیاری

نکات منفی:

گران
بدون GPU اختصاصی
صفحه نمایش می تواند روشن تر باشد
سامسونگ از زمان بازگشت به بازار لپ‌تاپ به تولید لپ‌تاپ‌های تبدیل‌پذیر 2 در 1 عالی ادامه می‌دهد و این لپ‌تاپ مورد علاقه جدید ماست، حتی اگر گلکسی بوک فلکس 2 هنوز یک گزینه عالی است.

صفحه نمایش می تواند کمی روشن تر باشد و کارت گرافیک اختصاصی در اینجا وجود ندارد، اما طراحی عالی و پشتیبانی از قلم، Book Pro 360 را به یک دستگاه همه کاره تبدیل می کند که با طیف گسترده ای از کارهای معمولی و خلاقانه کنار می آید.

عملکرد هنوز هم خوب است، عمر باتری فوق‌العاده است و حتی در صورت نیاز می‌توانید داده تلفن همراه 5G را انتخاب کنید. یک Galaxy Book 2 Pro 360 جدیدتر اکنون در دسترس است، در حالی که اگر به دنبال گزینه مقرون به صرفه تری هستید، نسخه معمولی Book 2 360 ارزش آن را دارد.

Microsoft Surface Laptop 4 – بهترین کیفیت ساخت

نکات مثبت:

نمایشگر عالی
عملکرد جامد
عمر باتری عالی

نکات منفی:

طرفداران پر سر و صدا
پورت های محدود
مشخصات بالا گران قیمت
در اینجا بیشتر مشابه مایکروسافت است و در حالی که طراحی ممکن است با یک تازه‌سازی انجام شود، سرفیس لپ‌تاپ 4 یکی دیگر از نوت‌بوک‌های همه جانبه عالی است که برای بسیاری از کاربران مختلف مناسب است.

فن ها می توانند کمی بلند باشند، اما عملکرد تراشه های AMD یا Intel قوی است و عمر باتری نیز قوی است. یک صفحه نمایش رده بالا و یک صفحه کلید زیبا تجربه ای راحت را برای شما به ارمغان می آورد.

با این حال، مدل‌های سطح بالا بسیار گران هستند و ما می‌خواهیم گزینه‌هایی مانند پنل OLED و اتصال LTE اختیاری را ببینیم.

Huawei MateBook X Pro (2021) – بهترین صفحه کلید و ترک پد

نکات مثبت:

عملکرد عالی
طراحی صاف
ترک پد عالی

نکات منفی:

عمر باتری کمتر از حد متوسط
بدون گزینه GPU گسسته
وب کم صفحه کلید ناجور
طراحی پس از چهار سال کمی خسته می‌شود، مخصوصاً محل قرارگیری وب‌کم زمانی که تماس ویدیویی مهم‌تر از همیشه است، اما X Pro هنوز هم شیک به نظر می‌رسد و کیفیت ساخت عالی دارد.

عمر باتری بهتر را می توان در جاهای دیگر پیدا کرد و lon وجود ندارد

ger یک گزینه برای کارت گرافیک اختصاصی است که شرم آور است. مثل قبل حرفه ای نیست اما از جهات مختلف گزینه ای عالی باقی می ماند.

جدیدترین تراشه های اینتل سریع هستند، صفحه نمایش 3:2 مناسب است و X Pro از بهترین ها برای صفحه کلید و ترک پد است.

به دنبال MateBook X Pro 2022 باشید که ما به آن امتیاز بالایی داده ایم و به زودی به فروش می رسد.

LG Gram 16 (2022) – بهترین طراحی

نکات مثبت:

نازک و سبک
صفحه نمایش مات خیره کننده
عمر باتری جامد

نکات منفی:

بدون GPU گسسته
نرخ تازه سازی فقط 60 هرتز
گرانتر از برخی رقبا
پایین بودن Gram 16 در این لیست نشان‌دهنده قدرت لپ‌تاپ‌ها در سال 2022 است، اما همچنین به اندازه گذشته چشمگیر نیست.

این پردازنده از نسل دوازدهم پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کند، اما نه از قدرتمندترین سری H و همچنان با یک پردازنده گرافیکی یکپارچه. بسیاری از لپ‌تاپ‌های پریمیوم در حال تغییر به سمت نمایشگر با نرخ تازه‌سازی بالا هستند، اما Gram 16 هنوز روی 60 هرتز باقی مانده است. با این قیمت، پذیرش این مصالحه ها سخت تر است.

اما ما همچنان توصیه می کنیم به دلیل برتری در سایر زمینه ها آن را در نظر بگیرید. Gram 16 هنوز هم فوق‌العاده نازک و سبک است، در حالی که یک پوشش مات روی صفحه نمایش به یک تجربه تماشای عالی کمک می‌کند. عمر باتری یکی از بهترین‌هایی است که در هر لپ‌تاپ پیدا می‌کنید، و برای دستگاهی که بسیار قابل حمل است، بسیار بادوام است.

Microsoft Surface Laptop Studio – بهترین 3 در 1

نکات مثبت:

صفحه نمایش عالی 120 هرتزی
هر سه حالت به خوبی کار می کنند
عمر باتری قابل توجه
عملکرد جامد

نکات منفی:

گران
محدود به سه موقعیت ثابت
پورت کافی نیست
اگر به دنبال یک لپ‌تاپ 2 در 1 هستید، در مورد یک لپ‌تاپ 3 در 1 که مایکروسافت با سرفیس لپ‌تاپ استودیو به آن دست یافته است، چطور؟

صفحه نمایش ممکن است مانند سرفیس بوک جدا نشود، اما طراحی لولای نرم به این معنی است که می توانید به سرعت استودیو را بین سه حالت مفید تغییر دهید، اگرچه ما می خواهیم زوایای برخی را تنظیم کنیم.

این لپ تاپ همچنین دارای یک صفحه نمایش 120 هرتزی زیبا است که بسته به کاری که انجام می دهید می تواند به طور خودکار تنظیم شود. این باید عمر باتری از قبل جامد را افزایش دهد، در حالی که یک GPU اختصاصی RTX 3050 Ti در انتهای بالاتر به ارائه عملکرد چشمگیر کمک می کند.

در کنار هم، این ویژگی ها آن را به یک لپ تاپ کاملا گرد و همه کاره تبدیل می کند. این لپ‌تاپ از نظر قیمت در سطح بالایی قرار دارد و ما پورت‌های بیشتری می‌خواهیم، ​​اما Surface Laptop Studio می‌تواند انتخابی عالی برای برخی از کاربران باشد.

Asus ZenBook Duo – بهترین برای چند کار

نکات مثبت:

دو صفحه نمایش
عملکرد همه جانبه
سبک وزن

نکات منفی:

صفحه کلید فشرده
ترک پد کوچک
گران
ZenBook Duo نوآورانه، به معنای واقعی کلمه، به دور صفحه نمایش دوم خود می چرخد ​​و اگر دوست دارید دو صفحه نمایش داشته باشید بدون نیاز به وصل کردن یکی، تنظیمات جالبی را ایجاد می کند.

هنگامی که به آن عادت کردید، برای موقعیت‌های خاص، چندوظیفه چشمگیر را ایجاد می‌کند و عملکرد برای طیف وسیعی از کارها و همچنین عمر باتری مناسب است. همچنین برای دستگاهی با دو نمایشگر به طرز شگفت آوری سبک و قابل حمل است.

با این حال، صفحه‌نمایش دوم دارای نقاط ضعفی است، به ویژه اثر ضربه‌ای به صفحه‌کلید و ترک‌پد، که آن‌ها را کوچک و ناخوشایند می‌کند.

Asus Zenbook 14 (UX3402) – بهترین نمایشگر 14 اینچی

نکات مثبت:

صفحه نمایش OLED عالی
عمر باتری عالی
نازک و سبک
انتخاب بندری چشمگیر

نکات منفی:

OLED فقط در مدل های گران تر
بدون GPU گسسته
Zenbook 14 ممکن است در انتهای این لیست قرار داشته باشد، اما همچنان آن را به یکی از بهترین لپ‌تاپ‌هایی تبدیل می‌کند که می‌توانید در حال حاضر بخرید.

از ویژگی های برجسته آن می توان به صفحه نمایش 14 اینچی OLED خیره کننده، طراحی ممتاز و تعداد زیادی پورت، همه در یک شاسی 1.35 کیلوگرمی اشاره کرد. عمر باتری نیز عالی است، در حالی که آخرین CPU های اینتل عملکرد خوبی را ارائه می دهند. برخی از افراد ممکن است یک GPU اختصاصی را از دست بدهند و وب‌کم عالی نیست، اما اینها ناراحتی‌های جزئی هستند.

اگر می‌توانید یکی از مدل‌های گران‌تر با نمایشگر OLED را بخرید، این گزینه عالی است.

Microsoft Surface Laptop Go 2 – بهترین لپ تاپ کوچک

نکات مثبت:

عملکرد چشمگیر
کیبورد عالی
عمر باتری مناسب
بسیار قابل حمل

نکات منفی:

اغلب گرم اجرا می شود
شارژ آهسته
بدون کلیدهای دارای نور پس زمینه
یک لپ تاپ معمولی می خواهید اما به صفحه نمایش کوچکتر نیاز دارید؟ Surface Laptop Go 2 معمولاً با دانش آموزان مرتبط است، اما برای همه گزینه بسیار خوبی است.

نکته کلیدی فروش در اینجا صفحه نمایش 12.4 اینچی است که آن را بسیار فشرده تر از لپ تاپ معمولی شما می کند. با 1.16 کیلوگرم و 15.7 میلی‌متر، این دستگاه باریک و سبکی است که برای رسیدن به آن فداکاری زیادی انجام نمی‌دهد.

عملکرد پردازنده های نسل یازدهم اینتل چشمگیر است، در حالی که کیبورد با توجه به اندازه آن، تجربه تایپ فوق العاده ای را ارائه می دهد. حتی عمر باتری - چیزی که اغلب برای طرح هایی مانند این قربانی می شود - بالاتر از حد متوسط ​​است. امیدواریم که مایکروسافت دفعه بعد روی بهبود سرعت شارژ و حرارت کار کند، اما این کار را انجام دهد

او Laptop Go 2 هنوز هم به راحتی قابل توصیه است.

Asus TUF Gaming A15 – بهترین برای بازی

نکات مثبت:

اجرای فوق العاده
صفحه نمایش خیره کننده با وضوح بالا
عمر باتری مناسب
نسبتاً مقرون به صرفه

نکات منفی:

کیفیت ساخت متوسط
پورت های USB آهسته
پد لمسی غافلگیر کننده
TUF Gaming A15 لپ‌تاپ‌ای نیست که بیشتر مردم باید در نظر بگیرند، اما برای افرادی که می‌خواهند یک دستگاه بازی قابل حمل داشته باشند، گزینه‌ای عالی است.

یک دستگاه سنگین و حجیم بسیاری از افراد را از کار می اندازد، اما به این معنی است که دستگاه دارای برخی مشخصات باورنکردنی است. یک پردازنده قدرتمند AMD Ryzen 7 با پردازنده گرافیکی مجزا RTX 3060 انویدیا جفت شده است تا به A15 کمک کند تا بارهای کاری بسیار سخت را مدیریت کند. با 16 گیگابایت رم و یک SSD سخاوتمندانه 1 ترابایتی تکمیل شده است.

استفاده از صفحه نمایش 15.6 اینچی 1440p بسیار لذت بخش است، به خصوص با نرخ تازه سازی 165 هرتز. عمر باتری از بسیاری از لپ‌تاپ‌های بازی بهتر است و پورت‌های زیادی وجود دارد، اگرچه پورت‌های USB می‌توانند سریع‌تر باشند. شما همچنین اسکنر اثر انگشت را از دست می دهید، در حالی که وب کم و پد لمسی عالی نیستند.

اما برای گیمرها، این یکی از بهترین راه‌ها برای بازی در هر مکانی بدون قربانی کردن کیفیت تجربه شماست. در نتیجه، توصیه آن آسان است، اما فقط به افراد خاص.

بهترین اندازه صفحه نمایش لپ تاپ چقدر است؟

صفحه نمایش لپ تاپ ها از حدود 11 تا 17 اینچ متغیر است. یک صفحه نمایش کوچکتر ممکن است کار بر روی آن سخت تر باشد و پورت های کمتری ارائه دهد، اما قابل حمل تر خواهد بود.

از سوی دیگر، یک لپ‌تاپ 17 اینچی، یک لپ‌تاپ جایگزین دسکتاپ است و برای جابجایی مکرر طراحی نشده است. به طور کلی، 13 یا 14 اینچ نقطه شیرینی برای قابلیت حمل و استفاده است.

در حالی که برخی از لپ تاپ های ارزان دارای وضوح 1366×768 هستند، لپ تاپ های Full HD، Quad HD و حتی 4K در دسترس هستند. یک صفحه نمایش لمسی به هزینه اضافه می کند و به طور کلی در لپ تاپ مورد نیاز نیست، اما یک راحتی اضافی است. همچنین به دنبال صفحه نمایش مات و غیر بازتابنده باشید.

چیزی که در اینجا پیدا نمی‌کنید، لپ‌تاپ با نمایشگر با نرخ تازه‌سازی بالا است که از آن فناوری عمدتاً در سخت‌افزار بازی استفاده می‌شود. با این حال، لپ‌تاپ‌های مصرف‌کننده بیشتری با صفحه‌نمایش ۹۰ هرتز و بالاتر می‌توانند به زودی وارد بازار شوند، در حالی که نمایشگرهای Mini-LED به زودی در راه هستند.

حافظه لپ تاپ چقدر باشد؟

میزان فضای ذخیره سازی مورد نیاز شما بستگی به این دارد که می خواهید از لپ تاپ برای چه کاری استفاده کنید. به عنوان یک قاعده کلی، بدون هدر دادن پول برای ارتقا، تا جایی که ممکن است دریافت کنید.

یک SSD به لپ‌تاپ شما کمک می‌کند تا سریع‌تر کار کند، اما فضای کمتری را برای فایل‌های شما فراهم می‌کند (آن را با یک درایو USB قابل حمل تکمیل کنید). شما همچنین می توانید از فضای ذخیره سازی ابری استفاده کنید - اما فقط زمانی که به اینترنت متصل هستید.

حافظه (RAM) جایی است که برنامه‌ها و فایل‌ها فقط در زمانی که شما از آن‌ها استفاده می‌کنید ذخیره می‌شوند و بیشتر همیشه بهتر است - تا یک نقطه. 4 گیگابایت را به عنوان حداقل در نظر بگیرید، اگرچه 8 گیگابایت یا حتی 16 گیگابایت برای اکثر مردم نقطه شیرین خواهد بود.

این لپ‌تاپ‌های مجهز به گوگل ممکن است برای ورود به این نمودار مشکل داشته باشند، اما ما بهترین کروم‌بوک‌ها را جمع‌آوری کرده‌ایم که برای شما مناسب‌تر هستند. آنها برای کارهای اساسی و کارهای آنلاین عالی هستند، اما نه خیلی بیشتر.

منبع: Best laptop 2022

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

معرفی کوتاه

یک دانش مکانی برای نوشتن مطالب مفید

قوانین و مقررات

محتوای دلخواه شما

تماس با ما

  • تماس با نویسندگان یک دانش