يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۳۱ ق.ظ

آشپزی، سبک زندگی،دانستنی ها

زندگی واقعا ساده است، ما اصرار داریم آن را پیچیده کنیم «کنفسیوس »

سرویس آسانسور در قزوین بصورت شبانه روزی با تجهیزات کامل

  • ۱۹۸۶

شرکت آسانسور و پله برقی امید بهترین ارائه دهنده خدمات سرویس آسانسور در قزوین می باشد. همان اندازه که تهیه قطعات با کیفیت آسانسور حائز اهمیت است انتخاب یک سرویسکار حرفه ای و یا گروه فنی و مهندسی جهت سرویس آسانسور نیز مهم می باشد زیرا کیفیت و ایمنی آسانسور در گروه این دو فاکتور قرار دارد.

شرکت آسانسور امید علاوه بر عرضه بهترین قطعات آسانسور در استان قزوین، با کیفیت ترین خدمات نصب، سرویس و نگهداری سیستم آسانسور را نیز در این استان ارائه می دهد. مشتریان عزیز می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و کسب مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و یا بصورت حضوری به آدرس قزوین ، بلوار امیرکبیر، خیابان قائم شمالی، بین نرگس 24 و 26 ، فروشگاه بزرگ آسانسور امید مراجعه نمایید.

028-33656112 | 09125821379 028-33656113 | 09122812974

سرویس آسانسور در قزوین بصورت بصورت 24 ساعته

سیستم آسانسور از بخش های نسبتا پیچیده ای تشکیل شده است که جهت نصب و یا سرویس باید از افراد با تجربه و حرفه ای کمک گرفت تا به هنگام بازدید از این مجموعه، تمام این قطعات و بخش ها را با دقت مورد بررسی قرار دهند و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن به عیب یابی و رفع خرابی سیتم آسانسور بپردازند. شرکت آسانسور امید به لطف همکاری با بهترین گروه فنی و مهندسی توانسته رضایت مشتریان خود را در طی سالها فعالیت خود جلب نماید.

از این رو ساکنین استان قزوین می توانند جهت سرویس آسانسور در قزوین در هر ساعت از شبانه روز با این مرکز 24 ساعته تماس حاصل فرمایند.

این شرکت آماده عقد قرارداد رسمی جهت انجام سرویس های دوره ای آسانسور در قزوین و شهرستان های اطراف همچون محمدیه (زیباشهر)، تاکستان، آبیک، نظرآباد، بوئین زهرا، الوند و... می باشد.

قیمت سرویس آسانسور در قزوین

سرویس آسانسور در قزوین

به هنگام خرابی بخشی از سیستم آساسنور  و یا بازدید دوره ای، "هزینه" اولین موردی است که توجه ساکنین را به خودش جلب می نماید! البته در شرایط اقتصادی به دور از انتظار هم نیست که قیمت قطعات آسانسور و همچنین هزینه های سرویس آسانسور در قزوین افزایش بیابد اما با وجود شرکت آسانسور امید حداقل جای نگرانی در این یک مورد وجود ندارد، زیرا تمامی هزینه های سرویس و نگهداری آسانسور و یا همان  قیمت سرویس آسانسور در قزوین مطابق با نرخ مصوبه اتحادیه آسانسور در قزوین دریافت می نماید.

تمامی خدمات ارائه شده از سوی این مرکز تضمینی می باشد یعنی اگر به هر دلیلی بعد از سرویس آسانسور مشکلی وجود داشته باشد که بیانگر کم کاری و سهل انگاری سرویسکار امید باشد، هزینه دریافتی بطور کامل به مشتری بازگردانده می شود بنابراین می توانید با خیالی آسوده جهت سرویس آسانسور محل سکونت، و یا مجتمع تجاری و اداری با شرکت آسانسور امید در قزوین تماس حاصل فرمایید.

در سرویس آسانسور چه کار هایی انجام می شود؟

سرویس آسانسور از مواردی است که در تامین امینت و ایمنی آسانسور نقش مهمی ایفا می نماید زیرا به هنگام سرویس دوره ای آسانسور تعمیرکار موظف است که از تمامی بخش ها بازدید به عمل آورده و عملکرد آنها را ارزیابی نماید و در طی این روند است که اگر قطعه ای نیازی به تعمیر و تعویض دارد مشخص می شود و از خطرات احتمالی و یا خسارات مالی پیش بینی نشده جلوگیری می شود.

از جمله بخش هایی که در سرویس آسانسور مورد بررسی قرار می گیرد عبارت اند از :

  • بررسی عملکرد قلب آسانسور (موتور آسانسور و تابلو فرمان)
  • عملکرد درب طبقات و درب کابین آسانسور
  • وضعیت عملکرد میکروسوییچ دریچه اضطراری
  • بازدید از ترمز مکانیکی (گاورنر) آسانسور
  • بررسی عملکرد فیوز روشنایی داخل چاه آسانسور
  • صحت عملکرد آژیر خطر اتاقک آسانسور
  • وجود دسته ترمز در آسانسورهایی که ترمز آنها به وسیله اهرم های خارجی باز می شوند و بررسی عملکرد آنها
  • بررسی دما و سیستم تهویه موتورخانه
  • کنترل وضعیت چراغ سیگنال تابلو سه فاز و صحت عملکرد صفر و یک نصب شده روی درب

سرویسکاران حرفه ای آسانسور شرکت امید، با در اختیار داشتن چک لیستی از موارد فوق، از تمامی بخش های آسانسور بازدید به عمل می آورد و وضعیت عملکرد آنها را مورد بررسی قرار میدهند و اگر نیاز به تعویض و یا تعمیر قطعه ای باشد با قیمتی فوق العاده مناسب آن را انجامی دهند.

ادارات و مراکز تجاری می توانند جهت عقد قرارداد رسمی با بهترین مرکز سرویس آسانسور در قزوین با ما تماس حاصل فرمایند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

معرفی کوتاه

یک دانش مکانی برای نوشتن مطالب مفید

قوانین و مقررات

محتوای دلخواه شما

تماس با ما

  • تماس با نویسندگان یک دانش