پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۲:۲۷ ب.ظ

آشپزی، سبک زندگی،دانستنی ها

زندگی واقعا ساده است، ما اصرار داریم آن را پیچیده کنیم «کنفسیوس »

تبلیغات موفق در نمایشگاه ها را با محصولات استند رسانه تجربه کنید

  • ۹۴۹

استند رسانه یک آژانس تبلیغاتی با ۲۰ سال سابقه است که در زمینه تبلیغات در نمایشگاه ها فعالیت های متنوعی ارائه می دهد. تولید انواع استند نمایشگاهی، طراحی گرافیک، چاپ دیجیتال، غرفه آرایی، عکاسی تبلیغاتی و به طور کلی فعالیت های مرتبط با تبلیغات در فضاهای نمایشگاهی تخصص اصلی استند رسانه است.

 امروزه نقش تبلیغات مؤثر و کارآمد بر بالا بردن میزان فروش و بازگشت سرمایه برکسی پوشیده نیست. استند رسانه در زمینه تبلیغات موفق نمایشگاهی تجارب ارزنده ای داشته و با بکارگیری به روزترین روش های تبلیغات در نمایشگاه ها توانسته به خوبی جایگاه خود را در عرصه تبلیغات در فضاهای نمایشگاهی  بدست آورد.

در ادامه شما را با محصولات استند رسانه و خدمات آن بیشتر آشنا می کنیم.

تبلیغات موفق در نمایشگاه با محصولات استند رسانه

نمایشگاه ها مکانی برای عرضه و نمایش محصولات از برندهای مختلف است. فضای رقابتی نمایشگاه ها نشان دهنده لزوم تبلیغات در این فضا است. ابزارهای تبلیغاتی نوینی که امروزه برای تبلیغات در نمایشگاه ها به کار می رود دارای تنوع زیادی هستند و برای اینکه در عرصه رقابت جایگاه خوبی داشته باشید و بتوانید چهره خوب و موجهی داشته باشید لازم است که متناسب با نوع فعالیت خود و فضایی که برای تبلیغات در ختیار دارید، ابزار تبلیغاتی خود را انتخاب کنید.

معرفی سازه های تبلیغاتی استند رسانه

استند رسانه در راستای طراحی و ساخت سازه های نمایشگاهی که برای تبلیغات در نمایشگاه ها کاربرد دارند محصولات متنوعی را با هدف احترام به سلیقه مشتری و بیشترین تأثیرگذاری، ایجاد و روانه بازار کرده است که در ادامه به معرفی آن ها و کاربرد هر کدام خواهیم پرداخت.

پاپ آپ استند نمایشگاهی  (POPUP STAND)

پاپ آپ استند نمایشگاهی استند رسانه

پاپ آپ استند نمایشگاهی یک روش نوین برای تبلیغات در نمایشگاه ها می باشد. اگر به دنبال یک سازه تبلیغاتی برای نمایشگاه هستید که محصول خود را به خوبی در معرض دید مشتری قرار دهد پاپ آپ استندها یک انتخاب عالی هستند. استفاده از پاپ آپ استندها در غرفه های نمایشگاهی جلوه خاصی به غرفه شما می بخشد و باعث می شود مشتری در اولین برخورد جذب تبلیغات روی آن شود.

انواع پاپ آپ استند نمایشگاهی قابل ارائه توسط استند رسانه شامل: پاپ آپ استند ریلی فنری، پاپ آپ استند مگنتی فنری، پاپ آپ استند استوانه ای مگنتی و انواع دیگر می باشد.

مزایای استفاده از پاپ آپ استند نمایشگاهی:

از پاپ آپ استند نمایشگاهی می توان به عنوان یک دیواردرغرفه استفاده کرد که جایگزین دیوارهای کاذب می شود و علاوه بر زیبایی با حذف نیاز به مصالحی مانند چوب باعث حفظ محیط زیست می شود. پاپ آپ استند ها با توجه به فضای گسترده ای که برای تبلیغات دراختیار شما قرار می دهند به خوبی در معرض دید هستند و بازخورد خوبی دارند.

میز کانتر نمایشگاهی  

 کانتر نمایشگاهی استند رسانه

میز کانتر نمایشگاهی در انواع میزهای یک نفره، دو نفره، تاجدار، ریلی، مگنتی و … وجود دارد. میز کانتر نمایشگاهی به خوبی نماینده محصولی است که قصد تبلیغ آن را دارید. میز کانتر قابل حمل بوده و با استفاده از میزکانتر نمایشگاهی می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و هم از خاصیت میز بودن آن استفاده کنید و هم جهت تبلیغات از آن استفاده کنید. می توانید با چاپ لوگوی تبلیغاتی خود بر روی آن و قرار دادن بروشورهای تبلیغاتی روی آن ارتباط خوبی با مشتری برقرار کنید، این میز می تواند به خوبی نماینده محصول شما باشد.

رول آپ استند نمایشگاهی

یکی از سازه های تبلیغاتی پرکاربرد در نمایشگاه ها رول آپ استند ها هستند. استند های رول آپ وزن کمی دارند و نصب آن ها ساده است و همچنین فضای کمی را اشغال می کنند. اگر به دنبال یک ابزار تبلیغاتی ساده و در عین حال تأثیر گذار هستید رول آپ استندها گزینه خوبی هستند و قیمت مناسبی هم دارند. رول آپ استندها در ابعاد مختلفی قابل سفارش هستند.

رول آپ استند سبکترین سازه ی نمایشگاهی می باشد که علاوه بر قیمت مناسب می توان آن را در ابعاد و اشکال مختلف نیز سفارش داد. در چند روزی که نمایشگاه فضای خود را برای معرفی محصول در اختیارتان می گذارد باید گزینه های مختلف تبلیغاتی را روی میز بگذارید تا بتوانید حداکثر کارایی و بازخورد را داشته باشید.

بهتر است بدانید که این مدل سازه نمایشگاهی بصورت رولی می باشد و بگونه ای طراحی شده که تمام صفحه رول آپ استند در یک محفظه یه دور یک رول جمع و پس از باز کردن آن روی دو پایه مستقر می شود.

 کاتالوگ استند نمایشگاهی

کاتالوگ استند نمایشگاهی مکانی برای قرار دادن انواع کاتالوگ و بروشور تبلیغاتی می باشد. کاتالوگ استند نمایشگاهی عضو ثابت نمایشگاه هاست و در اکثر غرفه ها به چشم می خورد. انواع مختلف کاتالوگ استند قابل ارائه در استند رسانه شامل کاتالوگ استند آهنی، کاتالوگ استند پلکسی، کاتالوگ استند آکاردئونی، کاتالوگ استند کمانی، کاتالوگ استند آهنی چرخدار، کاتالوگ استند تاجدار، کاتالوگ استند مشبک، کاتالوگ استند رومیزی A5 و A4، جابروشوری رومیزی ۱ طبقه و ۴ طبقه می باشد.

لایت باکس

یکی از جذاب ترین روش های تبلیغات در نمایشگاه ها، لایت باکس ها هستند. لایت باکس ها جعبه های نورانی هستند که به خوبی قادرند توجه مشتریان را به خود جلب کنند. لایت باکس ها انواع مختلفی وجود دارند و برای چاپ طرح تبلیغاتی روی هرکدام روش مخصوصی وجود دارد.

انواع لایت باکس های ارائه شده توسط استند رسانه شامل : لایت باکس مگنتی، لایت باکس اسلیم اسنپ، لایت باکس فریم لس، لایت باکس کریستالی، لایت باکس دوطرفه مگنتی، لایت باکس دوطرفه فریم لس ، لایت باکس زمینی ثابت و لایت باکس زمینی گردان می باشد که هرکدام کاربرد خاصی دارد.

دیگر محصولات استند رسانه در زمینه تبلیغات نمایشگاهی

  • تخته شاسی
  • فوم برد
  • سه پایه بوم
  •  قاب فنری
  • بج سینه
  • انواع تندیس
  • چاپ پرچم

 برای دریافت مشاوره های لازم و اطلاعات بیشتر می توانید از طریق وبسایت استند رسانه به آدرس (www.standrasaneh.com) با ما در ارتباط باشید.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

معرفی کوتاه

یک دانش مکانی برای نوشتن مطالب مفید

قوانین و مقررات

محتوای دلخواه شما

تماس با ما

  • تماس با نویسندگان یک دانش