سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۲۶ ب.ظ

آشپزی، سبک زندگی،دانستنی ها

زندگی واقعا ساده است، ما اصرار داریم آن را پیچیده کنیم «کنفسیوس »

تعبیر خواب آینه از امام صادق، ابن سیرین، کرمانی و جابر مغربی

  • ۱۸۹۹

تعبیر خواب آینه از امام صادق، ابن سیرین، کرمانی و جابر مغربی را در ادامه خواهید دید. تعبیر دیدن آیینه در خواب به شخص خواب بیننده بستگی دارد و این که دیدن آینه در خواب در چه شرایطی اتفاق افتاده باشد. اگر خواب آینه دیده اید این متن به شما کمک می کند با تعبیر آن آشنا شوید.

تعبیر خواب آینه از چهار معبر بزرگ تعبیر خواب

تعبیر دیدن آینه در خواب از چهار معبر تعبیر خواب معروف را به شما تقدیم می کنیم که از منابع معتبر گردآوری شده است. تعبیر خواب آینه از امام صادق، تعبیر دیدن آیینه در خواب از کرمانی، تعبیر خواب آینه از ابن سیرین و تعبیر خواب آینه از جابر مغربی را دی این متن خواهید دید.

تعبیر خواب آینه از امام صادق (ع)

از نظر امام صادق (ع) دیدن آینه در خواب 6 وجه است:

  • زن
  • پسر
  • جاه و فرمان
  • یار و دوست
  • انباز
  • کار روشن

اگر مرد غریبی در خواب آینه ببیند تعیرش این است که زن می گیرد و به بزرگی می رسد. تعبیر خواب آینه توسط دختران این است که ازدواج کنند و نزد شوهرشان عزیز شوند.

تعبیر خواب گرفتن آینه: اگر شخصی در خواب ببیند که شخصی که او را نمی شناسد آینه ای به او بدهد و به او نگاه کند تعبیرش این است که با دیدن دوستی غایب شادمان شود.

تعبیر خواب آینه از ابن سیرین

تعبیر خواب آینه به معنی جاه و جلال و ولایت است. تعبیر خواب دادن آینه به دیگری به این معنی است که مال و دارایی یا کالایی ازخود را پیش شخص دیگری می گذارد.

دیدن آینه ی نقره در خواب مکروه است و تعبیر خواب دیدن خود در آینه نقره به این معنی است که از حرمت و جاه خود ناراحتی می بیند.

تعبیر خواب آینه از کرمانی

تعبیر خواب نگاه کردن در آینه

تعبیر خواب نگاه کردن در آینه آهنی: اگر مردی در خواب ببینید که در آینه آهنی خود را می نگرد تعبیر آن این است که زن او اگر حامله باشد صاحب پسری می شود که از همه لحاظ شبیه پدرش می باشد.

اگر زن در خواب ببیند که در آینه نگاه می کند و این زن آبستن باشد تعبیر این است که صاحب دختری خواهد شد که از همه لحاظ شبیه ودش می باشد.

اگر زنی که حامله نیست در خواب ببیند که در آینه نگاه می کند تعبیرش این است که همسرش او را طلاق می دهد و زن با شخص دیگری ازدواج می کند.

اگر پسری در خواب ببیند که در آینه نگاه می کند تعبیرش این است که صاحب برادر می شود.

اگر دختری در خواب ببیند که در آینه نگاه می کند تعبیرش این است که صاحب خواهر می شود.

اگر حاکم یا عاملی در خواب ببیند که در آینه نگاه می کند تعبیرش این است که از جاه و مقام خود معزول می شود و ولایت او از دست می رود و شخص دیگری جانشین او می شود.

تعبیر خواب آینه از جابر مغربی

تعبیر خواب دیدن چهره شخصی در آینه اگر آن شخص چهره نیکویی داشته باشد و همچنین معروف باشد به این معناست که بزرگی نصیب شخص بیننده خواب می شود و اگر شخصی که در آینه دیده معروف نباشد تعبیر خاصی ندارد.

تعبیر دیدن آینه در خواب از چهار معبر تعبیر خواب معروف و معتبر را تقدیمتان نمودیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

معرفی کوتاه

یک دانش مکانی برای نوشتن مطالب مفید

قوانین و مقررات

محتوای دلخواه شما

تماس با ما

  • تماس با نویسندگان یک دانش